Bilbrann i Hessdalen:

 – Det brenner godt når de først tar fyr

Bilen ble fullstendig overtent etter at motoren tok fyr under kjøring på Øyungsvegen

En biltur i Hessdalen fikk en dramatisk vending onsdag kveld da det plutselig begynte å brenne i motoren under fart. Føreren fikk svingt til siden, og bilen ble raskt overtent.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

Digital 5 uker for 5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

170,-

KJØP

Digital
1 år

1800,-

KJØP

Powered by Labrador CMS